برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

عشق ترین برسام دنیا

اولین قدم های شیر مرد من

1393/10/20 13:24
نویسنده : مامان افسانه
401 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره به این انتظار پایان دادی عروسکم و  دقیقا تو روزی که یک سال و نیمه شدی (14 دی ماه 93) با اون قدمای کوچولو و استوارت یه بار دیگه منو از خوشحالی به آسمونا بردی .فدای اون پاهای کوچیکت بشم من عزیز دلم ...دیر راه افتادی اما کاملا به راه رفتنت مسلطی و کمتر پیش میاد که بیوفتی زمین ...خودتم خیلی ذوق میکنی وقتی راه میری ..راه میری و قهقهه میزنی ...

خداوندا باز هم ممنون تو هستم که این لذت و نصیب من کردی و باز هم برای هزارمین بار شکر گزارت هستم که برسام و به زندگی ما هدیه دادی ...

 

مرسی از این زندگی خوبی که به من دادی خدا جوونم

پسندها (3)

نظرات (3)

م.ن
22 دی 93 8:30
سلام چه نینی نازی دارید.ماشالا خدا حفظش کنه براتون ایشالا
نازگل
30 تیر 94 22:30
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري! مرسی خانومی لطف داری
مريم
31 تیر 94 14:08
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري! مرسی مریم جااان لطف داری