برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

عشق ترین برسام دنیا

اولین دندوون

1392/11/9 13:50
نویسنده : مامان افسانه
397 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از  روزهای شیرینی که یه مادر همیشه انتظارش رو میکشه لمس کردن تیزی اولین دندوون بچه اش هست...

خدای مهربون منم این  روز قشنگ و شیرین رو دوم بهمن ماه 92 نشوونم داد و برای هزارمین بار شایدم بیشتر از اینکه برسام کوچولوم رو بهم هدیه داده شکر کردم و اشک شوق ریختم...

اون روز پسرم رو که از مهد گرفتم بر عکس همیشه یکم بی قرار بود.اصلا تو ماشین نخوابید..ناراحت بودم که خدایی نکرده تو مهد اتفاقی براش افتاده باشه..رسیدیم خونه اما باز آروم نمیشد...یکم باهاش بازی کردم ،اداهایی که قبلنا باهاشون قش قش میخندید  براش جالب نبود.کاری از دستم بر نمیومد .نمیتونستم علت این بیقراری رو بفهمم...

کم کم داشت خوابش میبرد تا اینکه ساعتای 7 عصر موقع شیر خوردن تیزی دندوونش رو احساس کردم..ابله

اولین خبر رو به خاله اعظم دادم..بعد به بابا جوونش

 

دندووووون دار شدنت  مبارک عزیز دلم

 niniweblog.com

برسام جوونم واسه یه دونه عکس گرفتن از دندونای کوچولوت سه روز زمان برد  تا یه جوری بخندی که اون دندونات معلوم بشه ...

 

برسام

 

 برسام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریمی
8 بهمن 92 21:02
ای جوووووونم مبارک باشه دندون آقا پسملت
افسانه
9 بهمن 92 20:54
مرسی خاله مریمی
f92YPuVYmtPrrLNgcxkzVdy6eVHmRUEoHwficNqNrkPMEsrSwesYuc5n8bwqsgAE
30 بهمن 92 13:48
مبارگه خاله مبارکههههههههههههههههههههه ایشالله بسلامتی همه اش دربیاد