برسامبرسام، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

عشق ترین برسام دنیا

صدای پای بهار میاد..

1392/12/27 13:23
نویسنده : مامان افسانه
365 بازدید
اشتراک گذاری

برسام گلم الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم تو ، توی مهد کودکت هستی و احتمالا تو خواب نازی. دل من اما خیلی شاد نیستniniweblog.com ، دلم برات تنگ شده و منتظر ساعت 2/5 هستم که بیام پیشت و با بغل کردنتniniweblog.com خستگی امروز از تنم پر بکشه niniweblog.com. دو روز بیشتر به شروع سال جدید niniweblog.comو  دیدن اولین بهار زندگیت نموندهniniweblog.com . فصل سرد زمستون داره بارش رو میبنده و میرهniniweblog.com و منتظر بهاره که بیاد جاش رو بگیره

نمی دونم چرا این روزای آخر سال اصلا حالم خوش نیستniniweblog.com.دلم غم داره و جز تو هیچ کس از این غم خبر نداره ..آخه از زمانی که تو شکم من بودی فقط با تو درد و دل کردم ...niniweblog.com

محرم اسرار کوچولوی من ، سنگ صبور مامان ، نمی خوام با حرفام ناراحتت کنم ...خدا رو شکر که امسال تو پیشمون هستیniniweblog.com  و به من بی انگیزه ، امید زندگی میدی

 

الهی تنت همیشه سالم باشه و هیچ وقت غم و غصه سراغت نیاد ...تو لایق بهترینها هستی گل قشنگم .niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 

انشالله سال جدید همیشه پر از حرفا و حسای قشنگ باشه برای خانواده کوچیک سه نفرمون niniweblog.com

  

 

عیدت مبارک مرد کوچک من 

 

niniweblog.com

 

برسام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)